Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Από την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής της Μαρίας Κουτούση-Σύψα στην Θεσσαλονίκη







Φίλοι
Σε είδα όπως τότε.
Τα νιάτα της καρδιάς σου
έσβησαν του χρόνου τα σημάδια.
Προζύμι ανθεκτικό οι αγάπες οι πρώτες...
Μοσχοβολούν σε ώριμα χαμόγελα,
σε τόπους, που ακόμα λάμπει
το πρώτο της ζωής μας φως!
Σαν νιόβγαλτο λαχταριστό ψωμί
προσφέρεται των φίλων η χαρά.
Και η ζεστή τους αγκαλιά,
πολύτιμο αίσθημα ζωής,
περιφρονεί του χρόνου τη φοβέρα
και γίνεται πόρτα ανοιχτή
για το αιώνιο της αγάπης πέρασμα,
το ποθητό!
---------------------
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους αγαπημένους φίλους, συγχωριανούς, παλιούς συμμαθητές, συγγενείς και νέους φίλους για την τιμή που μου έκαναν να παρευρεθούν στην παρουσίαση της πρώτης ποιητικής μου συλλογής, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και στον φιλόξενο χώρο της επιχείρησης, μιας ξεχωριστής οικογένειας, της οικογένειας Θωμά Ματακούδη. Ιδιαίτερα ευχαριστώ την υπέροχη και γενναιόδωρη, Ασπασία Τζιούρνα Ματακούδη, τη χορηγό αυτής της έκδοσης για την ενθάρρυνση και υποστήριξή της.
Στην επιτυχία της εκδήλωσης ήταν καθοριστικός ο ρόλος της αγαπημένης μου φίλης, Καίτης Μιχαηλούδη, Φιλολόγου, που με ευαισθησία και λογοτεχνική αρτιότητα προσέγγισε την ποίησή μου.Την ευχαριστώ θερμά καθώς και τη νεαρή φιλόλογο, Δέσποινα Κοτασίδου Αϊβάζη, αγαπημένη μου ανιψιά, για την εκφραστική απαγγελία της.
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και από τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής μου.
Ευχαριστώ πολύ και το Σύλλογο Σιτοχωριτών Θεσσαλονίκης για την όλη συμβολή του στην εκδήλωση αυτή.
Να είστε όλοι καλά!!
Μ.Κ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου