Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Η Μαρία Κουτούση-Σύψα παρουσίασε την 1η ποιητική της συλλογή

Χθες (3-2-2019) έζησα μια ευλογημένη μέρα στην παρουσίαση της ποιητικής μου συλλογής, " Πίσω από τους στίχους", και αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την αγάπη μου και να ευχαριστήσω όλους όσους συνετέλεσαν να είναι αυτή η μέρα ξεχωριστή στη ζωή μου. Και είναι πολλοί...
Τον σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας, κ. Ιερόθεο, που με την παρουσία και το λόγο του λάμπρυνε την εκδήλωση, την εξαιρετική φιλόλογο και φίλη, Σοφία Μάνιου που παρουσίασε το βιβλίο, την αγαπημένη μου Αγγελική Μπουζινέκη, μαθήτρια, συνάδελφο και φίλη, που τόσο καρδιακά μίλησε για μένα. Την εκλεκτή μου φίλη και αγαπημένη, Σοφία Αποστολοπούλου, για την οπτικοποίηση των ποιημάτων, που άρεσε ιδιαίτερα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου φιλολόγων Ναυπακτίας για την οργάνωση και παρουσίαση του πονήματός μου, και ιδιαίτερα στον διευθυντή του 2ου Λυκείου Ναυπάκτου, κ.Πέτρο Πιτσιάκα, για την παραχώρηση του χώρου και την όλη συμβολή του. Ευχαριστώ και τον αντιδήμαρχο, κ. Σιαμαντά για την παρουσία του.Τέλος, εκφρράζω τις άπειρες ευχαριστίες και την αγάπη μου στους πολυάριθμους συναδέλφους και φίλους που πλαισίωσαν την εκδήλωση και με τίμησαν με την παρουσία τους. Θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ στην αγαπημένη μου οικογένεια, στο σύζυγό μου και στα παιδιά μου, που ήταν δίπλα μου, είτε προσωπικά είτε νοερά.Νοερά ένιωθα να με στηρίζουν με τις ευχές τους και την αγάπη τους πολλοί αγαπημένοι, κυρίως η χορηγός μου, η αγαπημένη μου Ασπασία, και τους ευχαριστώ πολύ όλους. Δοξάζω το Θεό που έχω αυτόν τον πλούτο της αγάπης στη ζωή μου!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου